dilluns, 21 de juliol del 2014

Xesco Boix


Avui fa 30 anys que ens va deixar en Xesco Boix, però encara segueix viu en el nostre cor, doncs encara expliquem els seus contes, cantem les seves cançons.... que ara també ja son nostres!
Moltes gràcies.... i recordeu que ell cantava.....


Estima si vols ser feliç

De matinada, quan em desperto
perquè vull ser un noi eixerit,
obro l’aixeta, la cara em rento
mori el mirall i alegre em dic:

Tornada:
Estima, si vols ser feliç,
estima i tot canviarà.
Estima i així descobriràs
l’alegria d’estimar.

Després esmorzar, amb molta gana
i amb la cartera sota el braç,
quatre estossecs, veu afinada,
canto perdut al meu veïnat:

Estima, si vols ser feliç...

L’hora del pati, quan tot és gresca
molt fàcilment ens discutim.
Però tots sabem la cançó aquesta
i així cantem com bons amics:

Estima, si vols ser feliç...

Si algú em pregunta, que com t’ho fas
A cada pas per ser feliç
Li dic que escolti i faci cas
De la cançó que diu així:

Estima, si vols ser feliç...



GRÀCIES PER TOT EL QUE HEM APRÈS AMB TU!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada